Pengikut laman ini

Saturday, May 15, 2010


Selamat Hari Guru 2010 kepada semua guru di seluruh negara terutamanya kepada rakan-rakan blogger seperti Cikgu Ghalib, Cikgu Razak, Cikgu Zaki, Dr. Ghazali, Cikgu Chai Loon Guan, Cikgu Taufik, Cikgu Juilis Mokujal, Cikgu Suhaimi, Cikgu Bukharis, Cikgu Aminhad, Cikgu Azmi Misron, Ustazah Ramlah (Kak Ram GC), Cikgu Nawi Ismail, Cikgu Zanariah, Cikgu Fariza, dan rakan-rakan blog yang lain yang tidak dapat disenaraikan di dalam ruangan ini.

Saya berharap agar cikgu terus meningkatkan usaha dan prestasi untuk menabur bakti kepada anak-anak  didik demi membina negara bangsa. Insya-Allah usaha kita yang ikhlas dan murni itu diberkati.

Daripada Cikgu Mohd Khir Kassim

6 comments:

Aida Ali said...

Selamat Hari Guru, cikgu

CikguRazak said...

Assalamualaikum..Cikgu Khir
Selamat menyambut hari guru. Semoga dapat terus menabur bakti kepada pelajar pada setiap masa.

Cikgu Mohd Khir Kassim said...

Salam, Terima kasih kepada Cikgu Aida dan Cikgu Razak. Selamat Hari Guru juga buat cikgu berdua. Semoga cikgu dapat meingkatkan prestasi untuk kecemerlangan pendidikan.

Anonymous said...

Selamat Hari Guru,ckg!
Teruskan berusaha dan jgn patah smgt dlm membina negara bangsa.

Ghazali Lateh said...

SELAMAT HARI GURU 2010. MENJADI GURU MEMERLUKAN PENGORBANAN. SAMA-SAMALAH KITA BERKORBAN DALAM PROFESION MULIA INI.

juilis69 said...

Tahniah Cikgu Khis Kassim..perjuangan kita tidak pernah tamat..selagi hayat dikandung badan..dan selagi manusia pelajar ada di depan kita, maka perjuangan murni ini wajart diteruskan. kalau bukan kita siapa lagi..